Γιατί κατεβαίνω με το Σάββα Σάββα και την Ενότητα Πολιτών…



- Γιατί γνώρισα τους συνυποψήφιους μου και έχουν όχι μόνο καλή προαίρεση αλλά και «όρεξη» να βοηθήσουν τον τόπο τους
-         Γιατί είναι ο μόνος που με άκουσε.
-         Γιατί δεν με φίμωσε, με άφησε ελεύθερο να πω αυτό που πιστεύω και δεν  με πέρασε ποτέ μέσα από «κομματικές διαδικασίες».
-          Γιατί δεσμεύτηκε προσωπικά απέναντι μου.
-          Γιατί ποτέ δεν αντιμετώπισα πριν τον συναντήσω «φίλους και
γνωστούς».
-          Γιατί ζούμε στον ίδιο τόπο.
-          Γιατί  πράξεις του δήλωσαν τις προθέσεις του.
-          Γιατί ξέρω πολύ καλά πως θα διοικήσει τον δήμο με πρωταρχικό στόχο την βοήθεια των συνανθρώπων μου που ζουν σε αυτό τον τόπο.
-  Γιατί  έχουμε συζητήσει σοβαρά και σχεδιάσει πως θα αρχισουμε να ξεμπλέκουμε «το κουβάρι» τον προβλημάτων του δήμου μας.



(ΥΓ Προς όποιον μπορεί να αφορά...)  Μερικές φορές θεωρώ πως κάποιοι συνάνθρωποι μου είναι  πολύ άδικοι απέναντι στην παράταξη μας. Δεν μπορούν να θεωρούν μη ανεξάρτητη μια παράταξη που στον καιρό της παντοδυναμίας των κυβερνητικών κομμάτων δήλωσε ανεξάρτητη «πληρώνοντας» για αυτό. Δεν προσβάλλουν μόνο εμένα προσωπικά αλλά και τους δικούς τους υποψηφίους που «κάποτε κάπου ανήκαν». Ο έξυπνος άνθρωπος  αλλάζει γνώμη, ο ανόητος ποτέ… Σας παρακαλώ να σεβαστείτε τους συνυποψήφιους μου και εμένα προσωπικά που ποτέ μου κατά συνείδηση δεν ήμουν μέλος κάποιου κόμματος. Σας εύχομαι καλή επιτυχία με βάση το καλό του δήμου Φυλής…)


δημήτρης κουρέας
Υπ. Δημοτικός συμβουλος δήμου Φυλής
Με την ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΣΑΒΒΑ


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια