Γιατί δεν κατεβαίνω με το Σάββα...



15-4-2014

Φίλε Σαββα

Την περασμένη εβδομάδα  κέρδισα το Λαικό λαχείο.
Ακουσα έναν λαχειοπώλη που με βρήκε καθισμένο σε ένα παγκάκι της πλατείας...
Μου είπε «πάρε από εμένα λαχειο. Είμαι γουρλής. Θα δεις...»
Και το πήρα...
Σπάνια αγοράζω λαχεία αλλά με έπεισε..
Και είχε δίκιο...
Σώθηκα και εγώ και η οικογένεια μου...
Δεν μιλάμε για δυο μήνες, δεν μιλάμε για τρεις ή πέντε μιλάμε πως σωθήκαμε για καμιά πενταετία...
Την επόμενη  πήγα με την γυναίκα μου και είδαμε ένα σπίτι στα Ανω Λιόσια...
Το αγοράσαμε. Πολυτελές... Το όνειρο μου...
Πήραμε  και ένα αμάξι που  φυσάει...

Θα εχουμε να φάμε και για πέντε χρόνια.
Εννοώ δεν θα έχουμε απλά να φάμε...
Εντάξει δεν μπορώ να πω υπάρχουν και συμπολίτες μου που υποφέρουν αλλά τι να κάνω εγώ;
Εγώ φταίω;
 Λαχείο μου κάθισε. Δεν τους επιβάρυνα... Δηλαδή όταν έρχεται ο λαχειοπώλης και σου λέει πάρε είμαι τυχερός εσύ τι να κάνεις...
Και στο κάτω κάτω ας αγόραζαν και αυτοί από τον τυχερούλη...
Δεν κοστίζει και πολύ...
Τέλωσπαντων...
Με ενοχλεί λιγο που, να πως να το πω, η περιοχή...ξέρεις... να... δεν είναι και η καλύτερη... Ομως έχω ένα συναισθηματικό δέσιμο με αυτόν τον τόπο...
Καλά, είναι και αυτή η χωματερή, κάτι προβλήματα ασφάλειας, κάτι δρόμοι εντάξει, κάτι τύποι που σου μιλούν μόνο αν γονατίσεις, κάτι σχολεία (α! θα τα στείλω σε ιδιωτικό, δεν λέει, έχουν και πισίνα που λειτουργεί όλο το χρόνο... τα παιδιά μου θα έχουν το καλύτερο φίλε και τα παιδιά των παιδιών μου δεν παίζω με αυτά τα πράγματα...).
Να δείς που έπιασα την καλή φίλε και τώρα ατενίζω το μέλλον σαν υποψήφιος σε προεκλογικό φυλλάδιο...

         





2-5-2014

Φίλε Σάββα,

Το ξανασκέφτηκα. Συγχώρεσε με αλλά τώρα που...  ξέρεις.... βολεύτηκα,  νομίζω πως δεν μπορώ να ζήσω σε αυτόν τον τόπο...
Θα μεταδημοτεύσω..
Και ως εκ τούτου αδυνατώ να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο σου...
Μήπως θα μπορούσες να με βοηθήσες παρόλα αυτά...
Ξέρεις...Προσπάθησα να πουλήσω το σπίτι που αγόρασα σε κάποιον που δεν ήταν από εδώ και η τιμή του δεν πιάνει ούτε το ένα τρίτο από αυτή που το αγόρασα...
Τσάμπα το λαχείο...
Και το ιδιωτικό σχολείο που έκλεισα πέφτει μακριά..
Όσο για το αμάξι το βλέπω στον ΟΔΔΥ. Τουλάχιστον είναι κοντά και θα το επισκέπτομαι... Σε παρακάλω μην διώξεις τον ΟΔΔΥ...σε παρακαλώ!!!

Καλά... συγκινήθηκα...συγγνώμη...

Λοιπόν...
Ε να, θα μπορούσες λέω, αν μπορούσες να αγόραζες το σπίτι αν βγεις δήμαρχος...
Η  να βοηθήσεις να φτιάξουμε λίγο τον τόπο ώστε να πάρει αξία και το σπίτι και τα σχολεία και να μην σπάσω το πολυτέλές αμάξι μου στους δρόμους;


14-5-2014

Ξέρεις ρε Σάββα..
Δεν έπρεπε να έχω αγοράσει εκείνο το λαχείο...
Πόσο κράτησε;....


  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΡΕΑΣ





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια